Ustvariti popolno obliko manjšega avtomobila je veliko težje kot oblikovati večjo limuzino, je ta teden poudaril prvi oblikovalec nemškega Volkswagna Walter de Silva. Še največji izziv je iskanje kompromisa med estetiko in stroški, njegove besede povzema nemška tiskovna agencija dpa.
De Silva je oblikoval Volkswagnovega malčka Up, ki so ga prvič predstavili na frankfurtskem avtomobilskem sejmu leta 2011. "Oblikovanje majhnega avtomobila je brez dvoma težje," je povedal o svojih izkušnjah.
Temu botruje predvsem dejstvo, da so marže pri prodaji majhnih avtomobilov precej nižje kot pri velikih limuzinah. Tudi sicer je potrebno dobro premisliti, kakšno obliko izbrati, da se bodo tudi v manjšem avtomobilu potniki udobno počutili, vanj pa bo mogoče umestiti čim več prtljage, je še pojasnil.
Tako je na primer Volkswagen sprva pri avtomobilu up načrtoval inovativni motor, ki bi ga umestili v zadnji del vozila, vendar so kasneje to idejo opustili.
Več iz rubrike Avtomoto:
Hrvaški električni trosed na cestah konec leta
Regional priporoča
Zadnje z obale
Več kronike
SILOVITO TRČIL V AVTOBUS S ŠOLARJI: Voznik avtomobila umrl, nekaj otrok poškodovanih
N.J.
-
danes ob 15:15
GROZA PRI CAZINU: Tako je mladoletnica 'razgalila' moškega, ki jo je spolno nadlegoval
T.K.
-
danes ob 14:16
NAPAD NA SPREHAJALIŠČU: Moški končal v bolnišnici, policija išče dva nasilneža
T.K.
-
danes ob 12:10
GROZA NA DIRKALIŠČU: Dva umrla v trčenju 11 motoristov, tretji hudo poškodovan (VIDEO)
U.G.
-
danes ob 11:00
Novo iz Slovenije
V CERKNEM SE JE OGLASILA SIRENA: Reka Cerknica poplavila, plazovi zaprli ceste (FOTO)
N.J.
-
včeraj ob 19:14
V REKI VIPAVI LETO DNI ZORELA LOKALNA VINA: Dobrodelna dražba bo potekala v nedeljo
N.J.
-
včeraj ob 18:31
SLOVENIJA PO ŠTEVILU ZAPORNIKOV NA DNU LESTVICE: V drugem merilu pa precej bližje vrhu
N.J.
-
včeraj ob 17:33