Nemški proizvajalec pralnih praškov, lepil in kozmetike Henkel je z vzhodnoevropskih trgov umaknil osvežilec za straniščne školjke ter tudi televizijski oglas zanj. Prihajalo je namreč do negodovanja, ker naj bi osvežilna nalepka Bref Duo Stick spominjala na ukrajinsko zastavo.
Osvežilec WC školjke razžalil Ukrajince
Svet
Henklov predstavnik za stike z javnostmi je v sredo dejal, da naj bi barve za osvežilno nalepko Bref Duo Stick predstavljale higieno in vonj citrusov in da so bile izbrane pomotoma. "Nismo nameravali škoditi ugledu Ukrajine," je dodal.
Reklama za proizvod se je začela bliskovito širiti po spletu, ko so jo predvajali na ruski televiziji, ki jo gledajo tudi številni Ukrajinci.
V oglasu se majhna modro-rumena nalepka, ki spominja na zastavo Ukrajine, namesti v notranjost straniščne školjke, nato pa sledi splakovanje. Na ukrajinskem trgu Henkel sicer tega osvežilca naj še ne bi predstavil, poroča nemška tiskovna agencija dpa.
Regional priporoča
Več kronike
"Z DELOM NADALJUJEMO": Večje število hišnih preiskav, tudi na območju PU Koper
U.G.
-
včeraj ob 16:17
Več trendov
Novo iz Slovenije
PROMETNI KAOS PROTI OBALI: Prišlo je tudi do izpada sistema za vodenje prometa (FOTO)
M.U.
-
včeraj ob 13:32
MISTERIOZNA ZASTRUPITEV PSOV: Opravili monitoring, Bohinjsko jezero je varno za kopanje
A.S.
-
včeraj ob 11:50
PRENOVLJEN GRAD ŠTANJEL PONOVNO ZASIJAL: V njem tudi muzej slovenskega jezika in knjige
A.P.
-
18.6.2025 ob 20:49