Kaj se dogaja z Arrivo? Bralka opisuje svoje izkušnje z avtobusi na koprski liniji 3, kjer po njenih navedbah avtobusi pogosto sploh ne pridejo, kar vozni red spremeni v "okras". Zadnje tedne naj bi bila situacija še slabša, avtobusov pa po njenih navedbah ni tudi ob najbolj ključnih urah, ko ljudje hodijo v službo ali šolo. Večina avtobusov je po njenih navedbah celo pokvarjenih. "Težave z zapiranjem vrat, avtobus ne zmore v klanec, pa še marsikaj drugega." Arriva se za nevšečnosti "opravičuje" in priznava, da je del voznega parka "dotrajan". Ob tem napovedujejo postopno vključitev novih vozil ter nadgradnjo aplikacije za spremljanje avtobusov v realnem času.
POKVARJENI AVTOBUSI IN VOZNI RED LE ZA OKRAS? Potnica Arrivi očita kaotično stanje na avtobusni liniji v Kopru
Koper
Bralka je takole opisala svoje izkušnje z avtobusnim prevoznikom Arriva na redni liniji št. 3 na območju Kopra: "Zadnji dve leti sem redna uporabnica avtobusa na liniji 3 (Nad Dolinsko – Markovec – Bolnica – Nad Dolinsko). To, kar se dogaja, ni več vzdržno. Avtobusa vsaj nekajkrat na mesec ni ob ključnih urah. Vozni red je le za okras." Zadnje tedne naj bi se situacija še poslabšala: "Vsakič, ko greš na avtobusno postajo, je loterija, bo prišel ali ne bo," je ogorčena.
Navaja tudi konkretne nevšečnosti. "Torek, 2. september, avtobus ob 07:05 iz Markovca. Kljub velikemu deževju je prišel. Nas zapeljal eno postajo naprej in nas 'vrgel' z avtobusa. Namreč, avtobus je puščal, voda pa je tekla po vozniku. Ta se je nato sam odpravil na glavno avtobusno po nov avtobus. Postopek je očitno trajal kar dolgo, saj ga še lep čas ni bilo nazaj, zato smo se morali potniki znajti drugače," opisuje dogajanje.
Ali pa drugi primer: "Zjutraj, termin 06:25 z Markovca - avtobus se ponovno ni prikazal. Smo pa nato voznika srečali pri Mercatorju Šalara - torej se je on poljubno odločil, da malce skrajša turo."
Šofer pozabil priti v službo?!
Ob tem navaja tudi primer, ko je šofer avtobusa iz Dolinske na Markovec očitno pozabil priti v službo. "Ni ga bilo prvi termin, nato smo čakali na postaji skoraj eno uro (!) do naslednjega termina in ga tudi takrat ni bilo. Šele ko sem poklicala na glavno avtobusno, so ugotovili, da je nekdo pozabil priti v službo in so reagirali."
Kot ugotavlja, se največkrat zgodi, da "avtobus iz neznanega razloga kar ne pride". Tako je že večkrat poklicala na glavno avtobusno postajo, kjer pa naj sploh ne bi vedeli, "kaj se dogaja, niti kateri avtobus bi moral biti na liniji 3, niti kje ta avtobus trenutno je - kljub temu, da so avtobusi opremljeni z GPS. Včasih kdo pozabi priti v službo, včasih se ne dvigne rampa in avtobusi ne morejo zapustiti garaže, in največkrat je razlog kar neznan," še opisuje razmere, ki vladajo v Arrivi.
Večina avtobusov je po njenih navedbah pokvarjenih: "Težave z zapiranjem vrat, avtobus ne zmore v klanec, pa še marsikaj drugega." Poleti naj bi bila tudi več kot polovica avtobusov na tej liniji brez klime, "ker ni delala".
Prav tako naj avtobusov ne bi bilo ob najbolj ključnih urah, ko ljudje hodijo v službe in šolo in po službi/šoli domov. "Ljudje kupujemo mesečne, katerih praktično ne moremo koristiti eno petino časa," ugotavlja in se sprašuje: "Konstantno se spodbuja ljudi k uporabi mestnega avtobusnega prometa - bodimo ekološki - kako neki, če je pa totalno nezanesljiv?"
V družbi Arriva se opravičujejo za nevšečnosti
Za pojasnila, kaj se dogaja z njihovim voznim parkom v Kopru, smo se obrnili na družbo Arriva. "Zavedamo se pomena te povezave za številne prebivalce in obiskovalce mesta, zato se iskreno opravičujemo za nevšečnosti, ki so jih povzročili izpadi voženj ali tehnične težave," so zapisali v svojem odgovoru.
Priznavajo, da je del njihovega voznega parka dotrajan. "Del voznega parka je že dotrajan in kot tak bolj izpostavljen okvaram. Kljub rednemu vzdrževanju se občasno pojavijo nepredvidene težave, zaradi katerih lahko pride do zamud ali odpovedi posameznih voženj," pojasnjujejo. Ob tem dodajajo, da so bila nova, manjša vozila že naročena in bodo "postopoma vključena v promet".
Glede možnosti neposrednega spremljanja prihodov avtobusov "v realnem času" pojasnjujejo, da sistem tega še ne omogoča, bo pa kmalu na voljo aplikacija, ki bo omogočala pregled nad lokacijo avtobusa in časom prihoda. "Smo v zaključni fazi testiranja nadgradnje aplikacije 'Arriva Načrtovalec poti', ki bo uporabnikom omogočila pregled nad lokacijo vozila in predvidenim časom prihoda na posamezno postajališče. Verjamemo, da bo ta nadgradnja pomembno izboljšala obveščenost in uporabniško izkušnjo," so prepričani v družbi Arriva.