NE, NI BOTOKS: 61-letni Brad Pitt je razkril skrivnost svojega mladostnega videza

Trendi

Brad Pitt v novem filmu F1 deluje izjemno mladostno, čeprav šteje že 61 let. Ob vprašanju o botoksu se je le nasmehnil – in razkril, da je skrivnost v njegovi naravni negi kože pod znamko Beau Domaine, ki jo je soustanovil pred tremi leti.

Brad Pitt v novem filmu F1

Znamka je nedavno predstavila novo, okolju prijaznejšo embalažo: mat bele stekleničke z lesenimi pokrovi iz recikliranih materialov. "Želel sem izdelke, ki so smiselni – ne le za kožo, ampak tudi za to, v kar verjamemo," je povedal Pitt za WWD.

Stekleničke so lažje, da bi zmanjšali ogljični odtis, raziskujejo pa tudi uporabo grozdne tropine, ostanka pri pridelavi vina, kot sestavine v bioaktivni kozmetiki.

Pitt je poleg tega razširil svojo blagovno znamko God’s True Cashmere še na poletno kolekcijo iz biorazgradljivega lanu – The Elysian Collection, ki vključuje uniseks srajce, hlače in kratke hlače v nežnih naravnih tonih. "Lan je naravno nadaljevanje blagovne znamke – udoben, z naravno teksturo," je dejal Pitt.

Soustanoviteljica in oblikovalka Sat Hari dodaja, da še naprej sledita filozofiji blagovne znamke: celostni pristop, naravni materiali in energijski kamni v oblačilih. Prvotne kašmirske srajce so bile znane po gumbih iz zdravilnih kamnov, ki naj bi ustrezali čakram.

Ideja za znamko naj bi se Hari utrnila v sanjah, ko je Brada videla oblečenega v zelen kašmir. Ko mu je povedala, ji je odgovoril: "Čudno, prav ta teden sem rekel svoji stilistki, da potrebujem več zelenega kašmirja."

Pitt zdaj hodi z Ines de Ramon, z njo se je udeležil tudi premiere filma F1 v New Yorku. Medtem njegova bivša Angelina Jolie vodi svojo modno blagovno znamko Atelier Jolie, Gwyneth Paltrow ima GOOP, Jennifer Aniston pa linijo za nego las LolaVie.

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija